Helpdesk portál
K nahlašování technických problémů na servisní portál je nutná registrace.
Registrace
- Na odkazu ZDE se zaregistrujete pod Vaši firemní mailovou adresou(@bcas.cz) a stisknete na tlačítko ,,Odeslat odkaz“
- Do Vaši emailové schránky přijde zpráva s tlačítkem k dokončení registrace.
- Otevře se webová stránka s oknem pro zadání Vašeho jména,přijmení, hesla a kliknete na ,,Registrace“.
- Poté si vyberete z rozcestníku na stránkách helpdesk.bcas.cz v jaké aplikaci máte daný technický problém a vyplníte formulář.
Odpověď na požadavek, Vám bude po vyřešení problému zaslána do Vaši e-mailové schránky.
Pro zpětnou kontrolu si můžete veškeré Vámi nahlášené technické problémy, zobrazit ZDE, kde uvidíte jak uzavřené požadavky s odpovědí, tak nově založené, které jsou v procesu.