Technická podpora

Specialisté technické podpory jsou dostupní od 8:00 do 20:00 a to včetně víkendů a pracovních svátků.

< Zpět

Helpdesk portál – registrace

K nahlašování technických problémů na servisní portál je nutná registrace.

Registrace

  1. Na odkazu ZDE se zaregistrujete pod Vaši firemní mailovou adresou(@bcas.cz) a stisknete na tlačítko ,,Odeslat odkaz“




  2. Do Vaši emailové schránky přijde zpráva s tlačítkem k dokončení registrace.




  3. Otevře se webová stránka s oknem pro zadání Vašeho jména,přijmení, hesla a kliknete na ,,Registrace“.



  4. Poté si vyberete z rozcestníku na stránkách helpdesk.bcas.cz v jaké aplikaci máte daný technický problém a vyplníte formulář.

Odpověď na požadavek, Vám bude po vyřešení problému zaslána do Vaši e-mailové schránky.

Pro zpětnou kontrolu si můžete veškeré Vámi nahlášené technické problémy, zobrazit ZDE, kde uvidíte jak uzavřené požadavky s odpovědí, tak nově založené, které jsou v procesu.

Podrobné nastavení cookies
Helpdesk

Na této webové stránce používáme soubory cookies. Podrobné informace o používání souborů cookies jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.

Technické cookies

Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek, proto je není možné vypnout. Váš prohlížeč můžete nastavit tak, aby tyto soubory cookies blokoval. Upozorňujeme vás, že v takovém případě některé části webových stránek nebudou fungovat.

Analytické cookies

Tyto soubory cookies nám umožňují analyzovat využívání našich webových stránek, měřit návštěvnost a získávat další informace o provozu webových stránek. Cílem je zlepšovat výkonnost našich webových stránek.