Technická podpora

Specialisté technické podpory jsou dostupní od 8:00 do 20:00 a to včetně víkendů a pracovních svátků.

< Zpět

Helpdesk portál

K nahlašování technických problémů na servisní portál je nutná registrace.

Registrace

  1. Na odkazu ZDE se zaregistrujete pod Vaši firemní mailovou adresou(@bcas.cz) a stisknete na tlačítko ,,Odeslat odkaz“




  2. Do Vaši emailové schránky přijde zpráva s tlačítkem k dokončení registrace.




  3. Otevře se webová stránka s oknem pro zadání Vašeho jména,přijmení, hesla a kliknete na ,,Registrace“.



  4. Poté si vyberete z rozcestníku na stránkách helpdesk.bcas.cz v jaké aplikaci máte daný technický problém a vyplníte formulář.

Odpověď na požadavek, Vám bude po vyřešení problému zaslána do Vaši e-mailové schránky.

Pro zpětnou kontrolu si můžete veškeré Vámi nahlášené technické problémy, zobrazit ZDE, kde uvidíte jak uzavřené požadavky s odpovědí, tak nově založené, které jsou v procesu.